cebirsel ifadeler

30 Nisan 2012 Pazartesi

konuştuk belki



zor bir soruydu bu sefer tanrım
hayatın sonuna bir gün elbet 4 saat kalacak
farkındayım
yarattığın bir çok şeyin ve ölümün
zaman zaman olur bana bu
biliyorum benle çok uğraştın
pişman olmazsın
bunu da biliyorum
ya pişmansan
zor sorular soruyorsun tanrım
matematiğimin yetmediği türkçe bile cevap veremediğim lisanını bilmediğim
bazen rakamlarım 0 3 ve 2 den ibaret oluyor
ve alfabem kırık dökük bir şehirden farksız
mesela e harfi bende sessiz uzun zamandır
ya da m ya da diğerleri tüm özelliklerini yitiriyorlar
ama dedim ya bazen
bazen çok yalnız bırakıyorsun beni tanrım
oysa yalnızlığın tek hakimi sen bu kadar cömert davrandıysan bana
ya lanetliyim ya da bir öküzden daha kutsal
çözümün ortasındayım tanrım
ve sen beni yine yalnız bıraktın
bu yazıyı elbet birileri okuyacak
bunu da biliyorum
umrumda değil 
harfler değerinden ucuza giderken sanat yapmamı beklemesinler benden
biliyor musun tanrım
tabii ki biliyorsun
yarattığın insanlardan sana sığınıyorum
bu gece yalnız bırakma beni
annem üzülmesin diye gülmek istemiyorum
biliyorum içimde en derinde 
bana zararı sen versen bile
seni seviyorum
senin dediğin olsun
bak nefes aldığıma şükrediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder