cebirsel ifadeler

28 Nisan 2012 Cumartesi

körfez şiirlerinden



saatleri ileri almadan bir gün önceydi
ya da belki seçimlerden
biz yirmi iki saniye için yılları geri almıştık
kızgındın ya da belki kırgın bilemem
tek hissettiğim ben çok parçalıydım
ve çok hücreli hepsinde yalnızlığıma kapalı
neyse çatık iki kaş mıydı beklediğin
ya da buzdan daha keskin bir saçmalama
ama sustum yapmam gereken buydu
zaten olması gereken çoktan gerçekte
ve zaman çok ilerde bugün
müsait değildin hiç bana
sen bölerdin ben susardım sen daha da bölerdin
ben susardım
uykuda yalnızlığım vardı bilemezdin
sesim çıksa duyar mıydın
tanımlarım senden daha farklıydı ya da
sen doğruydun ben eğik
sen yapardın ben yıkardım
sen boyardın ben ağlardım
sonunda simsiyah olurduk
galiba iyi bir ressam olamadın
kayıpları kurtarmak için saklandım
bak şurası evet o siyah boşluk aslında bir içdenizdi
dibini göremedin ve göremezsin
ilerde bir zaman ve geçmiş silindi
bir bulut kalktı ve insanlar kesildi
kimden ne umuldu ve nasıl yokoldu
ve deniz yükseldi içine çekildi sustu sustu şşşşş sakinlik
ve patlama duyuldu kızdı kızdı kırmızılar kullanıldı ve
saatler ileride her şey buz oldu








müsayit olunca sakın arama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder