cebirsel ifadeler

30 Nisan 2012 Pazartesi



fransızlar demiştin en son
onlara benziyorsun
duruşun ve yüzün demiştin
sonra bir kitapçıdan bir kitap seçtik
ilk sayfasındaki şiiri aslında sana okumuştum
tut elimi yoksa düşeceğim...
içkiliydim hafif
sen bu halimi daha çok sevdiğini söyledin
bir daha öyle olma içine kapanık
eğer açsaydım iyice içeri girer miydin
sonra dedin ki
evet hatırlamadığım bir sürü şey
bir fransıza benziyordum en son
tut elimi yoksa düşeceğim...
dedin ki
ya da hiçbir şey demedin
birileri vardı ikimizin de fransızlığında birbirimize
şiirleri anlattım bütün gece
ve yüzüne bakmadım hiç
aşık olmuştum
ve buzdan daha keskindi bakışlarım
seni '' umursamıyordum''
en kısık sesle söyledim yanında şarkıyı
sesimi beğenmiştin
sahi ne demiştin
tut elimi yoksa düşeceğim

   onu seviyordum ama sana aşık olmuştum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder