cebirsel ifadeler

30 Nisan 2012 Pazartesi

GECE MASALLARI



gece yaşlı ve lambalar tarafından terk edilmiş
camda bir gök yüzü var karşılıksız konuşuyorum
bir kesişim kümesi çıkartıyorum
bir elemanlı
biraz zorlasam o da boş küme olacaktı ama utandı yalnızlığımdan
sesini çıkarmadı
dinledi gece usul usul
bir yıldız bıraktı, sıcak, avuçlarımda hala
ve bir ses duyuldu boğuk ama güzel
dedi sıkı tut düşürme herşey bak senin elinde
dedim senin kadar yalnızım
hayır dedi bak, en güzel yerimdesin
dedim ürkmezmisin hiç karanlığından
dedi ben geceyim
gündüzü hiç özlemez misin peki
dedi ben çoktan terkedildim
sen dedi sen bana benziyorsun gitme kal
yalnızlığında büyük bir karanlık var
bak dedi hissediyorum gözyaşın sıcak
tanrı dedi herkese benden bir pay verir
seni benim payıma düşürmüş
benim kadar yalnız olan göz yaşında bile üşürmüş
dedim gece gitme biraz daha
hayır dedi ben haddimi bilirim
yaklaştı bak ışıkların sesi
dedim ben gündüzleri çok yalnızım
ah dedi budala sen hiç tıklım tıklım olamadın ki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder