cebirsel ifadeler

28 Nisan 2012 Cumartesi

helis



hava bunaltıcı ve sıcaktı
biraz serinlemek için sana gelmiştim
kapıyı çaldm açan olmadı
bütün günümü merdivenlerinde geçirdiğim için
loş apartmandan sonra biraz aydınlık görmek istedim
istiklale doğru yürümeye başladım
başlangıçlar hiçbir zaman bana göre olmadı zaten
neyse karşımda sen vardın
gene aynı parıltı etrafı sardı
birer bira içelim sonra ayrılırız dedin
bana borçlu muydun öyle mi hissettin birden
bilemiyorum
yavaş yavaş içtik biralarımızı
hayatın akmadığını söyledin
hiçbir şey akmıyor bu şehirde sevgilim
trafik su gözyaşı vs
devam edelim mi dediğinde gözlerimle savaştım
ama bak şehre uyum sağlamışım
hiç ağlamadım
şimdi sana ve bu şehre bir ders vermem gerekirdi
bendeki gurur hepimize yeterdi
ve gitme vaktiydi
terminalleri bilirsin ben orada çok hassas olurum
kal demen yeterliydi
ah unuttum
gurur bulaşıcı bir illetti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder